Even voorstellen

Patrickstar325

Stoppelbaard
Hallo,

Ik ben Mika, 19 jaar en ik wil graag een baard laten groeien. Voor welke stijl ik precies wil gaan ben ik nog aan het uitvogelen, maar wellicht kan ik hier op het forum inspiratie doen. Ik ben in ieder geval al bezig met het groeien en dan zie ik wel waar ik uitkom.
 

Texman

Koning Baard
Hallo,

Ik ben Mika, 19 jaar en ik wil graag een baard laten groeien. Voor welke stijl ik precies wil gaan ben ik nog aan het uitvogelen, maar wellicht kan ik hier op het forum inspiratie doen. Ik ben in ieder geval al bezig met het groeien en dan zie ik wel waar ik uitkom.
Ha Mika,
Leuk dat je mee gaat doen, je vind hier niet alleen inspiratie maar zodra je hier een foto van je beginnende baard laat zien krijg je vanzelf van andere leden tips, ideeën en aanwijzingen hoe je het beste je baard kan verzorgen.
Texman :)>
 

Patrickstar325

Stoppelbaard
Ha Mika,
Leuk dat je mee gaat doen, je vind hier niet alleen inspiratie maar zodra je hier een foto van je beginnende baard laat zien krijg je vanzelf van andere leden tips, ideeën en aanwijzingen hoe je het beste je baard kan verzorgen.
Texman :)>

Hee Texman,

Dankje!
Ik zal even foto's toevoegen aan dit bericht. Dit is nu van omennabij 8 dagen. Denk eraan om een beetje een Van Dyke baardje te laten staan of wellicht ééntje zoals Nick Toet (van Taarten van Babel, Dumpert en zijn eigen kook- video's en boeken). Heb nog een hele weg, maarja dat is ook wel leuk om dan even te kijken naar hoe en wat ik wil & wat voor producten ik hiervoor kan gebruiken qua verzorging etc.
 

Bijlagen

  • b1.jpg
    b1.jpg
    173,8 KB · Weergaven: 10
  • b2.jpg
    b2.jpg
    123,1 KB · Weergaven: 9
  • b3.jpg
    b3.jpg
    124,3 KB · Weergaven: 10
  • Toet.jpg
    Toet.jpg
    218,1 KB · Weergaven: 10

Texman

Koning Baard
Hee Texman,

Dankje!
Ik zal even foto's toevoegen aan dit bericht. Dit is nu van omennabij 8 dagen. Denk eraan om een beetje een Van Dyke baardje te laten staan of wellicht ééntje zoals Nick Toet (van Taarten van Babel, Dumpert en zijn eigen kook- video's en boeken). Heb nog een hele weg, maarja dat is ook wel leuk om dan even te kijken naar hoe en wat ik wil & wat voor producten ik hiervoor kan gebruiken qua verzorging etc.
Ha Mika,
Ik heb even naar je foto's gekeken, ik denk dat je aardig wat baardgroei kan verwachten en dat is gezien je leeftijd heel mooi. Hou er rekening mee dat het veel tijd kost om een mooie baard te laten staan. Ook gezien je leeftijd zal het niet gelijk een volle dikke baard worden.
Het leuke is dat je aan je baard mag zien dat jong bent.
Bij het kiezen van een baardmodel kan je beter nog even wachten tot je weet hoe je baardgroei zich ontwikkelt.
Ook al heb nu nog niet baardgroei is het wel van belang om te starten met een goede verzorging.
In jouw geval een baardshampoo/zeep en mocht je last krijgen van baardjeuk gebruik dan baardolie.
Let er op dat alle producten die je koopt voor je baard geen chemische ingrediënten bevatten i.v.m. mogelijke allergische reacties.
Hou ons maar op de hoogte van je voortgang.
Texman :)>
 

Patrickstar325

Stoppelbaard
Hee Texman,

Nou dat klinkt al mooi. Het zou leuk zijn als ik wat aardigs kan laten groeien, maar ik zie wel hoever ik kom. Ik moet sowieso moeten rekening houden dat het niet té wordt, want richting november/december moet er een andere baard overheen in de vorm van die van de goedheiligman. Veel scheren dan hun baard (als ze die hebben), maar dat vind ik persoonlijk erg zonde. Ik zal gaan kijken of ik een beetje fatsoenlijke baardschampoo/zeep kan vinden. Bedankt voor de tips!
Ik hou jullie op de hoogte!
 
Banner image
Top