Het grote frustratie topic

Baardsterdam

Volle Baard
Dit is een hele mooie foto, ik zie ook dat je nu meer lijkt op je avatar foto, mooi baard en poes, ook een hele mooie tuin, prachtige bomen man! Ja ja, en maar klagen
De bomen zijn van het plantsoen/veldje grenzend aan de tuin. Een soort verlengstuk. Het maakt de tuin 'groter' en het geeft leuke interactie met de omgeving; oa hondeneigenaars.
Er loopt hier nu een overenthousiaste Leeuwenbergerpup van nu 9 weken....
 

Macx

Baardaap
De bomen zijn van het plantsoen/veldje grenzend aan de tuin. Een soort verlengstuk. Het maakt de tuin 'groter' en het geeft leuke interactie met de omgeving; oa hondeneigenaars.
Er loopt hier nu een overenthousiaste Leeuwenbergerpup van nu 9 weken....
Dat zijn geen kleine hondjes
 

Bijlagen

  • th-442503027.jpg
    th-442503027.jpg
    51,3 KB · Weergaven: 11

zenn

Zware baard
Ik wil even klagen over het zonnige karakter van de buitenruimte

Jij bedoelt het als grapje, maar ik heb wel echt eens schijthekel aan de zomer.
Ben ook opgelucht als de 3 maanden hel zometeen weer voorbij zijn...

agNqjp6_700bwp_v2.webp
 

zenn

Zware baard
Neh, blijft vies-klef-warm-zonnig-plakkerig-weer. :(

Daarentegen is het wel lekker heerlijk koud en rustig in de bios. :rolleyes::cool:
 

Baardsterdam

Volle Baard
Ik lig al sinds 5 uur wakker met maagzuur. Ik weet dat vanillevla maagzuur neutraliseerd (tip van verloskundige, werkt als een malle), maar ik heb dat niet in huis en de buurtsuper is nog niet open. Toch maar even op Google gekeken wat er tegen te doen is. Een lepel havermout. Laat ik dat nou  wel in huis hebben....
Nu heb ik een droge bek, en een grafsmaak in mijn mond. En het werkt  niet.
 

zenn

Zware baard
Dan denk je na de kapper zelf je bakkebaarden bij te werken... Is er een tandje van de opzetkam afgebroken.. :(
 

Texman

Koning Baard
Het was gisteren goed raak hier in Zuid Limburg met de regen. Meer dan 50mm in amper 3 uur tijd. Mijn tuin stond 10cm onder water, de bodem kon het gewoon niet meer aan.
We zagen het op het nieuws. Bij ons is gisteren niets gevallen maar vannacht en tegen de morgen was het behoorlijk raak met hoosbuien. En nu is een graatje of 20 heerlijk dus.
 

TMG1961

Baardaap
Nu alweer een stortbui van jewelste. Weer alles blank staan in de tuin. Niet normaal meer, in 2 dagen bijna een complete maandhoeveelheid aan regen.
 

TMG1961

Baardaap
Heb het echt gehad met PostNL. Pakket zou vandaag bezorgd worden, 3 keer tijdstip veranderd. Sta ik vanavond buiten met de hond en zie ik bezorger met busje de straat inrijden, levert pakketje af bij overburen en rijdt vervolgens weg. Nog geen minuut later krijg ik een melding dat hij me gemist heeft en pakket niet afgeleverd kan worden. Het wordt naar een pakketpunt gebracht morgen, hoe laat staat er niet bij. Pakketpunt ligt ook nog eens in een andere stad terwijl er bij mij toch echt minstens 3 pakketpunten zijn waarvan de dichtstbijzijnde nog geen km bij me vandaan is.

Dit is de tweede keer in een week dat dit gebeurt, heb beide keren klacht ingediend, eerste keer telefonisch en nu online. Zal wel niks mee gebeuren aangezien deze bezorger dat al weken doet en zo ongeveer de halve wijk al een of meerdere klachten ingediend heeft.

Kan niet anders zeggen dan dat de service van PostNL zwaar beneden peil is, of nog beter helemaal niet bestaand is. Schijnt ze ook weinig te interesseren aangezien er gewoon absoluut niets veranderd.
 

Marcel73

Baard
Afgelopen week:

Macbook stuk nadat onze pup in de voedingskabel had gebeten. Kortsluiting in het moederbord. Reparatiekosten €250,-

Auto begon raar te schudden. Raar geluid bij het voorwiel als ik scherp indraai. Auto weggesleept naar garage. Kosten hoor ik nog.

En pech komt altijd in drieeen. Dus de auto van mn vrouw wilde niet meer starten. Nieuwe accu…€70,-

Fuck my life
 

Baardsterdam

Volle Baard
Ik haat afko's.
Kreeg gister een mail met een bevestiging voor een afspraak, onderwerp:stavaza.
Ik heb er een dag overgedaan voor ik begreep dat dat stand van zaken betekent.
Andere vreselijke: bilaatje. Dat js  GVD gewoon een onderonsje. Een één op één gesprek....
 

Texman

Koning Baard
En als iedereen zich nu eens aan dezelfde afkortingen ging houden maar dat is ook niet zo.
Op mijn werk moest ik vaak management verslagen lezen die door de vele afkortingen onleesbaar waren. Ook de namen van de deelnemers aan het overleg werden afgekort.
Ik ben daar mee gestopt omdat het volkomen onbegrijpelijk was.
Ik heb tegen mijn chef gezegd dat als er iets belangrijk was wat het personeel moest weten dat ze dan maar een apart bericht moesten sturen in begrijpelijke taal.
 
Banner image
Top