Mannen met een baard op de motorfiets

Cowboy

Baardaap
Oerbaard
Mijn bagage is klaar. Gelukkig komt deel 2 op de motorfiets van Cowgirl terecht :D

mKZssV.jpg
 

svvander

Baard
Mijn speelgoedje... heb er verschillende gehad, maar door tijd-, plaats- en geldgebrek heb ik er ook al heel veel verkocht. (Ik zal ze anders ook eens proberen te posten... gaande van 50cc tot...).


Mijn huidig: een Skyteam ACE 125 (met verscheidene modificaties).


Mijn vorige MV Agusta 125 Centomila

Nog eentje daarvoor (veel minder spannend):

Honda CBF125

Een deel van mijn collectie MB5 en MB8:



(Zoals je kan zien, waren deze niet allemaal in rijdende staat... heb ze wel in orde gezet: helaas zijn deze foto's spoorloos).

Eén van mijn Sachs Hercules 125 (non Military); Ik had dezelfde in het legergroen, volledig origineel:


Wat heb ik nog allemaal gehad: een Yamaha XTR125x, een Honda CJ250 van 1979, een Honda CB200 van 1972, een Honda CB400 van 1980... en al die dat ik nog vergeten ben. :)
 

Jeepie

Baard
Hier nog in kaal staal met baby baard
FB_IMG_1433033925773_zpsfputc9n7.jpg

Hier een iets langere baard maar de motor was af

13450864_1157521210964635_539682716337285782_n_zpshynompdp.jpg


En dan met jongvolwassen baard een laatste burnout in NL zetten. Best een goeie dacht ik zo, het rubber zat op het plafond

 

Jeepie

Baard
@Jeepie Damn die paintjob heb ik elders op internet gezien.. Ik geloof van een of andere spuiter? kan dat kloppen!?

Bruuut

Is gespoten door Kustom Bart kustomworks uit Ede, wij werkten heel nauw samen met hem. Hij deed alle paintjobs voor onze builds
[DOUBLEPOST=1466190882][/DOUBLEPOST]De bike is for sale hoor, kan je er lekker vaak naar kijken;-)
 

Lennchu

Baard
Is gespoten door Kustom Bart kustomworks uit Ede, wij werkten heel nauw samen met hem. Hij deed alle paintjobs voor onze builds
[DOUBLEPOST=1466190882][/DOUBLEPOST]De bike is for sale hoor, kan je er lekker vaak naar kijken;-)

Haha! Commercieel Commercieel ;)

Nee was laatst rond aan het speuren om mijn Yamaha even een opfris beurt te geven qua paintjob etc!
 

Jeepie

Baard
Haha! Commercieel Commercieel ;)

Nee was laatst rond aan het speuren om mijn Yamaha even een opfris beurt te geven qua paintjob etc!

Commercieel of niet, verhuizen naar een tropisch eiland is hopi duur dus kan de knaken goed gebruiken;) Hahaha wat voor yamaha heb je?
 

Lennchu

Baard
Commercieel of niet, verhuizen naar een tropisch eiland is hopi duur dus kan de knaken goed gebruiken;) Hahaha wat voor yamaha heb je?

Dat is een feit.. Zou ik ook wel willen, verhuizen!

Ik rijd een Yamaha Virago 535 uit '90!
Overkocht van de ouders van een vriend van me want die konden in verband met ziekte niet meer rijden.. Jammer maargoed, ik ben er zeer blij mee.. Zeker als 1ste motor is het een leuk fietske.
 

Lennchu

Baard
Pfff.. zit je op je werk, niet veel te doen.. Beetje motors gapen en dergelijke bij de dealer sites, gewoon om eens te kijken wat voor mij handig is en dergelijke.

Waarom heb ik nou niet veel geld haha!
 

Japster

Baard
Nou ook de mijne maar eens showen dan.. Yamaha MT-03 uit 2007. Ik heb nog mijn A2 rijbewijs, maar in januari mag ik over naar mn zwaar rijbewijs. Dan gaat de MT-03 plaats maken voor de MT-09 of een triumph speed/street triple. Een R1 of R6 erbij voor op het circuit zou ook leuk zijn. Droommotor is toch wel de BMW S1000R qua naked bike en de Ducati Panigale 1299 als supersport. Even doorsparen dus hehe.

21k05ra.jpg
 
Banner image
Top