Mannen met een baard op de motorfiets

RCM

Baardaap
Wellicht ga ik ooit eens proberen mijn motorrijbewijs te halen. Ik heb in een grijs verleden ooit een les of 5 gehad, maar zat destijds liever in de kroeg dan wat anders, haha! Ik heb wel mijn groot rijbewijs, ik heb combinaties en veel trekker/oplegger gereden tot aan 'speciaal' transport. Maar ook dat is weer enige tijd geleden. Nu rijd ik echter alleen nog maar een personenauto. :D
 

Texman

Koning Baard
Wat denk je hiervan, laatst zat er een vent voor mee met een raar weggedrag beetje slingeren harder en zachter rijden e.d
Ik heb dan altijd zoiets van daar wil ik zo snel mogelijk voorbij want die zit te bellen of te appen.
Maar nee hoor meneer zat zich te scheren achter het stuur.:eek::eek::eek: Dat zou toch handsfree moeten kunnen.o_O
 

TMG1961

Baardaap
scheren achter het stuur, telefoneren, krant lezen, appen, ontbijten, opmaken, heb er ooit zelfs eentje al rijdend een nummertje zien maken in de auto
 

Cowboy

Baardaap
Oerbaard
Leuke machine @Kale666man .

Zwart staat hem wel, al vind ik het iets TE effen en te weinig afwisselend nadat hij (neem ik aan) werd herspoten.
 

Texman

Koning Baard
Ja alleen denkt opa soms, dat hij nof 20 is
Nou dat is een teken dat je nog jong van geest bent. Vol houwen zou ik zeggen maar wel je verstand erbij houden. :):):):)>
[DOUBLEPOST=1512237314][/DOUBLEPOST]
scheren achter het stuur, telefoneren, krant lezen, appen, ontbijten, opmaken, heb er ooit zelfs eentje al rijdend een nummertje zien maken in de auto
Ja het is te bizar voor woorden tot het te laat is:confused:
 

Kale666man

Baardaap
Ja texman zeker kop er bij houden maar dat doe ik ook wel gelukkig
[DOUBLEPOST=1512243823][/DOUBLEPOST]
Wat denk je hiervan, laatst zat er een vent voor mee met een raar weggedrag beetje slingeren harder en zachter rijden e.d
Ik heb dan altijd zoiets van daar wil ik zo snel mogelijk voorbij want die zit te bellen of te appen.
Maar nee hoor meneer zat zich te scheren achter het stuur.:eek::eek::eek: Dat zou toch handsfree moeten kunnen.o_O
Mafkees hahaha
[DOUBLEPOST=1512243868][/DOUBLEPOST]
Nou dat is een teken dat je nog jong van geest bent. Vol houwen zou ik zeggen maar wel je verstand erbij houden. :):):):)>
[DOUBLEPOST=1512237314][/DOUBLEPOST]
Ja het is te bizar voor woorden tot het te laat is:confused:
Ja en dat gebeurt maar vaak genoeg.
[DOUBLEPOST=1512243907][/DOUBLEPOST]
Whoa, een Stealth-motorfiets. Cool !
Dank je mel
[DOUBLEPOST=1512244088][/DOUBLEPOST]
Leuke machine @Kale666man .

Zwart staat hem wel, al vind ik het iets TE effen en te weinig afwisselend nadat hij (neem ik aan) werd herspoten.
Ja maar dat is iets van vroeger nog,spoot al mijn motoren zo,en nooit anders.
Maar het is maar waar je van houdt toch.
[DOUBLEPOST=1512244269][/DOUBLEPOST]
Wellicht ga ik ooit eens proberen mijn motorrijbewijs te halen. Ik heb in een grijs verleden ooit een les of 5 gehad, maar zat destijds liever in de kroeg dan wat anders, haha! Ik heb wel mijn groot rijbewijs, ik heb combinaties en veel trekker/oplegger gereden tot aan 'speciaal' transport. Maar ook dat is weer enige tijd geleden. Nu rijd ik echter alleen nog maar een personenauto. :D
Gewoon doen roy,heerlijk die vrijheid.
[DOUBLEPOST=1512244352][/DOUBLEPOST]
scheren achter het stuur, telefoneren, krant lezen, appen, ontbijten, opmaken, heb er ooit zelfs eentje al rijdend een nummertje zien maken in de auto
Oh dan hadden die wel erg veel zin,hahaha
 

Matiezzz

Baard
Oerbaard
Zow... ben ik hier al ff niet meer geweest...
Goed om te zien dat alles nog t zelfde is als vroegah...

Ben trouwens een tijdje in Zweden geweest
 

Bijlagen

  • 20170909_203945.jpg
    20170909_203945.jpg
    674,8 KB · Weergaven: 32

Kale666man

Baardaap
Hee gozer lekker toch en leuker als hier in nederland.
Toffe bike ook en vroegah is toch Hagenezen taal.
Nou ken je verder niet maar welkom van mijn kant en lekker weer terug
Nou veel plezier maar weer dan(Y)
 

Jeepie

Baard
Pas maar op met tegenwind....
received_1547078085586346_zpsngue7fpg.jpeg
 

Kale666man

Baardaap
Zo is dijkie gewoon gas erop.
Hij blijf wel zitten hoor.
Ach dit jaar wordt het jaar van vele onder ons.
Op naar de yeard
 

Texman

Koning Baard
Beste baard-motormannen,
Als je het wapperen van je baard erg hinderlijk vind kan je ook onder je helm een dunne helmmuts dragen.:)
Die houdt de boel dan wel een beetje bij elkaar. Anderzijds kan ik mij ook voorstellen dat je tijdens het rijden juist je baard wil laten zien.
Kies dan een goede gewone (jet)helm (dus geen integraalhelm) waarbij je baard vrij blijf en zichtbaar is. Motorbril er bij staat ook onwijs cool.:cool:
Zelf kies ik altijd de veiligste optie.
Texman:)>
[DOUBLEPOST=1515754876][/DOUBLEPOST]
Hee gozer lekker toch en leuker als hier in nederland.
Toffe bike ook en vroegah is toch Hagenezen taal.
Nou ken je verder niet maar welkom van mijn kant en lekker weer terug
Nou veel plezier maar weer dan(Y)
Vroegah is echt Haags vraag maar aan Haagse Harry.;)
 
Banner image
Top