Baardhaar opruimen

DavidKempers09

Stoppelbaard
Mijn baard groeit best wel snel en om hem echt goed bij te houden zou ik mijn baard om de dag wel moeten trimmen.
Wat ik alleen zo vervelend vind zijn de haartjes die je dan weer achterlaat in de wasbak en dat ik deze moet opruimen.

Althans, zo denkt mijn vriendin erover. Het is ook echt bijna onmogelijk om de hele wasbak compleet baardhaar-vrij te krijgen als ik me heb geschoren. Voorheen gebruikte ik wel toiletpapier, legde ik een handdoek in de wasbak of ik gooide er gewoon water over. Maar, keer op keer kwam mn vriendin toch weer bij mij terug dat het nog steeds niet schoon genoeg was....

Ze wees mij laatst ineens op een product waarmee ik het in één keer zou kunnen schoonmaken en ze had het voor mij besteld. Uiteraard was ik hartstikke skeptisch dat dit de oplossing zou zijn, maar mn vriendin hecht veel waarde aan een schone wasbak, dus waarom ook niet.

Ik moet zeggen dat ik heel erg positief verrast ben en dat ik nu de wasbak binnen een paar tellen helemaal baardhaar vrij heb. Het is een soort van borstel die alle haartjes opvangt en het blijft eraan kleven en dan kan je deze gewoon weer afspoelen onder de kraan. Dit doe je een keer of 3 en de hele wasbak was compleet schoon!

Ik dacht, wellicht hebben meer mensen dit probleem met hun vriendin :p en ik vond het zo´n goede oplossing dat ik er ook graag andere mensen mee blij maak!

Je kunt hem dus halen op www.baardstore.com - namens mij echt een aanrader.
 

Texman

Koning Baard
Heb ik nog niet eerder gehoord... kan je die halen ergens bij bol of wat zijn dat voor dingen?
Een tijdje geleden kon je ze kopen, zelf heb ik er een gehad van Philips.
Ik heb even rondgekeken maar er is er nog maar 1 te koop van Remington maar dat apparaat vangt ook niet alles op volgens de recensies/reviews en heeft ook een beperkte functionaliteit. Daarnaast is het een dure baardtrimmer. Ik denk dat dit niet geschikt om je probleem op te lossen.
 

Macx

Baardaap
Die heb ik dus ook wel een geprobeerd via Bol.com, maar die zuignappen vallen na een x of 10/20 te gebruiken van mijn spiegel haha.
Je zou die nappen gewoon aan de spiegel moeten kunnen laten zitten en dat je dan de schort gewoon aanhaakt aan de nappen door middel van een ringetje of zo. Ik weet eigenlijk niet hoe dat er uit ziet, ik gebruik geen baardschort.
 

zenn

Zware baard
Gewoon een wattenschijfje van je vriendin pakken... even vochtig maken, door de bak halen en de haren zijn weg.
 

zenn

Zware baard
Tsja... Nog een tip trouwens; een simpel gootsteenzeefje om baardhaar tegen te houden, verstopt het je afvoer ook niet en uit te kloppen boven de vuilnisbak.
 

Texman

Koning Baard
Ha @DavidKempers09
Voor dat je gaat trimmen zorgen dat je wastafel goed droog is.
Daarna neem je een swiffer stofdoekje en veeg de haren mee weg (blijven aan het doekje zitten)
Of gebruik eerst een kruimel zuiger voor de meeste haren en daarna het zwifferdoekje.
Texman :)>
 
Banner image
Top