Forumsectie voor baardgroei bij tieners

LukasS

Baard
Hey iedereen!
Ik ben nieuw op dit forum.
Regelmatig kijk ik eens naar baardforums zoals BeardBoard onder andere, waar ze een sectie hebben speciaal voor tieners en hun baardgroei.

Ik zag dat deze nederlandstalige baardforum dit nog niet had als ik me niet vergis, en vroeg me af of het misschien wel een leuk idee zou zijn om speciaal een sectie te voorzien voor de jongere generatie onder ons, waar ze vragen kunnen stellen, en hun 'kleine' progressie kunnen tonen.
(zoals ik (17 jaar oud))

Dat kan volgens mij wel wat jongeren aanspreken die nog maar net baardgroei beginnen te krijgen en het misschien wat te intimiderend vinden om hun vragen en progressie te delen bij de volwassen gedeelte, waar de meeste al redelijk wat gezichtsbeharing en ervaring hebben XD


Laat me weten wat jullie hiervan denken :)




Verstuurd vanaf mijn A3 met Tapatalk
 

zenn

Zware baard
Onnodig; iedereen is hier voor hetzelfde, namelijk de baard.

Als je een afscheiding gaat maken qua leeftijd krijg je verdeeldheid, waarop niemand zit te wachten op dit forum.
Heb je (nog) geen baardgroei, dan ben je nog een kind en heb je hier gewoonweg niets te zoeken.
 

zenn

Zware baard
@Ardjan Nee, vind ik niet; wij behandelen hier iedereen die vragen heeft over baardgroei en aanverwanten hetzelfde, ongeacht leeftijd, daar is niet een segregatie dmv een apart forumsectie voor nodig. Dat zou dan ook betekennen dat je een 18+/21+/35+/50+/65+/80+ secties zou moeten beginnen... Of misschien secties op baardhaarkleur, baardhaardikte of zelfs baardhaarstijl... Snap je, dat is volgens mij niet de bedoeling. o_O

@LukasS Wellicht is de oplossing dat je een 'tiener topic' kan starten voor dit specifieke doel? ;)
 

Jofa

Baard
Dat tienertopic onder "baarden informatie" is geen gek idee. Verder ben ik het wel eens met zenn, al drukt hij zich wat bot uit. Maar wat hij zegt is ontzettend mooi, eenieder is hier gelijk. Ongeacht leeftijd, kleur, politieke voorkeur of wat dan ook.
 

LukasS

Baard
Bedankt iedereen voor de uitleg over waarom dit beter niet gedaan wordt.
Ik begrijp het helemaal.
En naargelang deze topic discussie, heb ik net een topic gestart over mijn persoonlijke baardgroei vooruitgang op het forum uit tiener perspectief dan. (Niets te groots)

Verstuurd vanaf mijn A3 met Tapatalk
 
Banner image
Top